fredag 9 februari 2018

En låt som får mig att skratta

Vi säger väl denna.
Jag vet inte vilket som är roligare, denna låt eller det faktumet att det finns folk som påstår att musik förr i världen minsann inte var orent på något sätt. XD Jag menar dagens popmusik som handlar om att ha sex brukar oftast skriva om det och linda in allt i vackra poetiska termer... Inte denna kvinna!

Lucille Bogan - Shave 'em dry
Jag sätter till några utdrag ur texten här:

I got nipples on my titties, big as the end of my thumb
I got somethin' between my legs'll make a dead man come
Oh daddy, baby won't you shave 'em dry?
Now, draw it out!

Want you to grind me baby, grind me until I cry
Say I fucked all night, and all the night before baby
And I feel just like I wanna, fuck some more
Oh great God daddy

Grind me honey and shave me dry
And when you hear me holler baby, want you to shave it dry
I got nipples on my titties, big as the end of my thumb
Daddy you say that's the kind of 'em you want, and you can make 'em come
Oh, daddy shave me dry


Och resten av texten finns här


Bonusfakta: Vad tror ni Shave 'em dry syftar på? Kanske att hon vill att mannen ska raka pungen? Sanningen är att den termen har många olika betydelser, enligt mina källor betyder det också att hon vill ha vilt sex utan förspel, och tills en del andra saker är torra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar