lördag 28 juli 2018

100 338 ord: Klart!

"Yo, Adrian! We did it!"
Det har varit en jobbig månad. Förutom värmen så har jag haft en del personliga saker som har huggit i min häl.
Jag har tackat nej till fester och mer eller mindre undvikit att träffa folk.
Jag har inte sett så många filmer jag har velat se eller läst så mycket jag skulle ha velat.
Jag har istället offrat min tid på att skriva åtminstone 3500 ord så gott som varje dag!

Och nu blev jag äntligen klar med den, jag skrev "Slut" vid 100 338 ord! Det känns skönt!
Visst, detta verk blev inte mitt bästa. Men det blev inte heller mitt sämsta! Jag lärde mig mycket nytt från att arbeta på detta projekt.

Jag ser fram emot nästa projekt, då jag tar mig an det! :) Men nu har jag lust att fira... Och det råkar vara Jakobs Dagar. Får se om jag hittar på något. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar