tisdag 3 april 2018

10235 ord på två dagar

Phew.... Lite över 6000 ord den första dagen och lite över 4000 ord idag (före midnatt). Hur tusan gjorde jag det? Då jag jobbade på NaNo förra november tog det mycket längre tid att komma upp till 6000 ord. Nu är jag uppe i 10235. Hur tusan gjorde jag det?

Dag 1 gick ungefär så här: Började vid midnatt och skrev 3000 ord mellan midnatt och klockan två. Efter frukosten nästa dag skrev jag tvåtusen ord till... Och sen på kvällen tänkte jag på att skriva tusen ord igen.

Dag 2, idag alltså.... Lite över 2300 ord till på kvällen, lite fifflande med min text innan jag kom igång med hjälp av wordsprints fick skiter ut lite kring 1400 ord. Så nu på två dagar ligger mitt word count på 10235. Ett personligt rekord.

Vet inte om det är bara jag som är tokig eller har för lite att göra. Men roligt är det! Nu ska jag sova och sluta yra! Får se vad som händer imorgon, men åtminstone 2000 ord till ska jag ha och en dikt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar