tisdag 6 mars 2018

9 saker kvinnor aldrig säger

Inspirerat av detta blogginlägg, som i sin tur är inspirerat av ett annat blogginlägg så tänker jag skriva en lista på nio saker kvinnor aldrig säger.
Naturligtvis ska det tas med en nypa salt (eller hela Döda Havet, om ni tror det hjälper), och detta är främst vad jag aldrig har hört en kvinna säga (åtminstone till mitt ansikte).

1. "Va, ska du ha sallad med din biff??? Är du en ko eller något?"

2. "När en karl busvisslar efter mig och vill att jag ska flasha tissarna så betyder det bara att han vill ha min uppmärksamhet, då känner jag mig så omtyckt och jag blir alldeles varm inombords! Jag önskar flera karlar torrjuckade mot mig på dansgolvet, det är gulligt och jag blir våt i trosorna av det!"

3. "Den här romantiska komedin skulle vara så mycket bättre om den faktiskt innehöll skämt som är roliga. Det heter ju ändå romantisk komedi. Meh, kan vi inte se en film med Arnold Schwarzenegger eller Sylvester Stallone istället?"

4. "Kan du vara lite mindre romantisk? Du vet att jag inte tycker om då du överraskar mig med något och säger att du älskar mig? Kunde du inte vara lite mera som en grottman och bara säga "Ugh! Jag karl, du kvinna! Låt oss zugga-zugga!"

5. "Kan du berätta lite om militiden? Du vet att jag älskar att du berättar om den, speciellt om du har några andra karlar på besök och ni börjar utbyta milihistorier."

6. "Jag vill inte dricka dendär gröna smoothien som smakar röv och ser bara bra ut på mina instagram-bilder! Jag tänker så hårt slänga den i roskisen så fort jag har tagit selfies med den!"

7. "Toasitsen måste förstås alltid vara uppe, det tar bara en halv sekund för mig att fälla ner den. Och så gör det inget att du missar då du står och pissar, jag vet att det är en rättighet du har, att få pissa stående. Om du sitter ner och pissar så är du ju inte en riktig man!"

8. "Jag tycker vi kunde behöva flera män i politiken. Jag menar inte är det ju vårt jobb ändå att leda landet, då karlarna redan gör ett så bra jobb! Nä, sånt förstår vi oss nog inte på, vi tänker ju ändå bara på enhörningar, regnbågar och vem av One Direction-pojkarna som är sötast!"

9. "Aaaw, vad gulligt, han skickade en dickpic! ^^ Jag känner redan ett band mellan oss som kommer att vara för evigt, som att stjärnorna står rätt och det finns ingen tvekan om att han är "The One".

Ifall någon hade svårt att greppa och börjar leta efter högafflar och brinnande facklor så kan jag säga att detta var alltså ett skämt. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar