måndag 26 mars 2018

Några roliga reklamer

Reklam, ja... Syftet med dessa är ju förstås att marknadsföra sina varor. Men vi kan ändå inte neka till att somliga av dem är roliga, antingen för att det var meningen eller så hände det oväntat.


8. "Baaall busterr... <3"
Jag är kanske för barnslig, men well... Jag VET vad det betyder när man talar om att "Bust yer balls". så vad sjutton tror ni jag tänker då jag hör en röst berätta om ett spel som
"And for adults it's extciting"
"Then try to bust your opponents baalls"
"Bhaaall busterr...."
"I wanna suck on your baalls...!" (okej, det säger de inte, men för en sekund trodde du mig, va? ;) )


7. Shake weight
Eeeh..... "What's the first thing that really sticks out"....Uuuhm.....
"No batteries needed". Eeeeh.....
"If you had the shakeweights in your hand right now".... Aaaaaah.....!
"In a matter of seconds you feel it really working your muscles." Jag vet EN muskel som det fungerar på. HEYOO!!

6. Wunder Boner
Egentligen så är detta marknadsföring gjort 100 % rätt! Jag menar visst, Wunderboner är ett roligt namn och man fnissar åt "my wife would like that", men vet ni vad? Jag kommer ihåg produkten! Jag kollade upp på amazon om man kan hitta en wunder boner och yep: för 19:99 dollar (ungefär 16 euro)+frakt så kan du skaffa dig en egen wunder boner!


5. John west red salmon
Detta är en tvättäkta skogsfinne! Cirkulerade det inte en video för en tid sen av någon finsk gubbe som schasade bort en björn? :D FUCK man vs wild! Bear Grylls tror att han är tuff? Han vet inte ett skit om att överleva i vildmarken!


4. Rejuvenique Electric Facial Mask
Också känd som "Mördarmasken" och "Din nästa mardröm".


3. Comfort Wipe
Äntligen är vi fri från slaveriet att hålla i toalettpappret när man torkar sig i röven!
2. Jag tänker inte säga vad detta är för reklam
Jag tänker bara säga detta: Jag är förvånad att denna reklam inte blev förbjuden för säkert finns det somliga som skulle tycka att det är kränkande. Och det är bra om de som vill ha barn skaffar barn, jag dömer inte, bla bla bla, moving on!

1.Holiday Outboards Johnson song
..... Dagens utmaning: försök se igenom denna video UTAN att garva, fnissa eller ens le!
Jag är fortfarande inte säker på om detta är en fejk, för det finns ett företag som just heter Holiday Outboards, som säljer båtmotorer bland annat. Det är inte omöjligt att föreställa sig att detta var någon reklam som gick på lokal TV i något litet samhälle någonstans.
Fast även om det inte är en "riktig reklam" så är den så rolig att jag tycker den får vara här! Så det så!


1. Johnson commercial (på riktigt denna gång)
Om någon fortfarande inte tycker sig att den förra räknas, så här kommer en riktig reklam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar