måndag 27 januari 2014

Dag 7

Ikväll har det gått en vecka sen jag åt senast. Imorgon är det en vecka sen jag började juica. Jag har bokstavligen inte ätit på en vecka. Det känns konstigt, för det var väldigt lätt att börja.
Innan jag började fasta hade jag läst om detox-symptom och folk som har haft huvudvärk, svårt att sova, känt sig illamående till den grad att de måste ligga hemma i sängen i den första dagen. Så jag var fullt beredd på att det skulle hända. Men det hände inte. Jag hade bara en kort episod då jag sov lite sämre, var trött och hade lite huvudvärk.
Jag var förstås lite förvirrad, för betyder detta då att min kropp inte detoxar? Jag gjorde lite efterforskning och kom fram till att jag är en av dem som inte får några detox-symptom. Det enda det betyder är att min kropp inte har några problem med att byta diet.

 Denna dag har inte varit så jättebra. Igår fick jag inte i mig lika mycket juice som vanligt pga annat program, vilket ledde till att jag sov dåligt och att jag var utmattad idag. Så ikväll kommer jag att försöka lägga mig tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar