torsdag 25 augusti 2016

Framtiden

Nej, jag planerar inte att sluta blogga. :D

Det slog mig bara att jag kunde skriva lite om vad som kommer att hända i mitt blogg-relaterade liv. :) Har aldrig gjort det förr.

Sommaren är slut och jag kommer att återvända till Åbo, tillbaka till vardagen.
Jag har naturligtvis en rad filmer att recensera. Jag var till Juthbacka-marknaden förra veckan och hamstrade en del filmer (varav en är en tidig 2000-tals sci-fi/ action B-film med Dolph Lundgren i huvudrollen).
Sen har jag planer att göra flera Vloggar. Jag tänkte börja göra en liten serie om bordrollspel, där jag berättar lite om rollspelandet och pratar mera om lite spel.
Jag planerar också att göra videorecensioner. Det är något jag har velat göra en längre tid och nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen. Jag kommer att försöka göra dem roliga samtidigt som intressanta. Då film är ett visuellt medium så har jag tänkt att en videorecension är bra på det sättet att jag kan visa valda delar av filmen då jag pratar om t.ex set-designen eller kamera-arbetet.

Ingen kunde undgå att märka att det kommer att bli en Gala 2016 och jag är själv på väg dit. Än så länge borde det inte vara något problem. Om det är tillåtet så tar jag med kameran och kanske gör lite intervjuer. (funderar på att göra det som en tävling, typ att de tre första som kommer och nappar tag i min arm och säger en fras så kommer att vara med i intervjun OCH jag kommer också att bjussa på en drink på eftersläppet). Kanske jag borde maila arrangörerna och fråga om det är okej att filma där?

Jag har lekt lite med att omdesigna bloggen och min FB-sida så det kommer ni antagligen att se förändringar på.
Annat än det så har jag inget nytt. Ha en bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar