torsdag 8 december 2016

Vad vill ni se mera av i bloggen?

Hallå!
Jag har nu bloggat sen hösten 2013. En massa filmer, böcker och spel och annat har blivit recenserat. Och jag kommer antagligen att fortsätta med det en längre tid.
Jag har också skrivit om min juicefasta som ajg gjorde för flera år sen, om mitt äventyr under NaNoWriMo 2016 och lite andra nördiga funderingar.

Men samtidigt är jag också nyfiken på vad ni, kära läsare, vill se mera av? 

Jag är genuint nyfiken på vad folk vill se mera av i min blogg! Är det något ni tycker att saknas? Är det något som jag skrev om en gång i tiden som ni gärna läser mera om?
Gamla läsare och trogna fans behöver inte vara oroliga: Jag kommer nog i en visst mån att fortsätta på samma spår med att recensera obskyra filmer, intressanta böcker och spel samt funderingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar